torsdag, februari 18, 2010

Smoothie!

Godmorgon! Även denna dag har jag startat med en wonderbar hallon & avocado smoothie. Min smoothie mixer började lukta bränt och sen kastade den in handduken. Den som har gått så bra ända sen jag fick den från jultidningarna för hundra år sedan. Så nu är det dags att inhandla en ny, men tillsvidare för stavjanne duga!

-1 Mogen avocado
-2 dl Hallon
-2 Ägg
-1 dl Naturellyoghurt
-Honung (smaksak)
-En skvätt fruktjuice


Så nu har jag sugit i mig en sådan och spillt upp en att ta med mig på arbetet. Antar att dagen kommer att bli lite extra lång när man är ensam på jobbet, nu när Rogga är på mässa. Men jag tänkte ta med lite arbeten till socialpsykiatrin som jag kan dona på med under varven. Nu säger klockan; "spring för ditt liv", så got to go!

Inga kommentarer: