måndag, februari 01, 2010

Kom så ska vi leva livet!

Klockan är efter tolv denna söndagskväll, vilket betyder att vi precis, helt omedvetet gled in på februarimånad. Januari har bara rusat mig förbi.

Det känns som om det var förra helgen jag och Cissi låg i badet på stats å släckte våra törstar, men i själva verket har det redan gått en hel månad sedan dess. Det var faktiskt en sån där flippad grej vi fick för oss 31:a december. Fuck gemenskap med nära och kära eller diverse kräkframkallande parmiddagar. Vi hade så gemytligt på två, på hotellrummet, förfestade för en hel armé och infirade sedan det nya året i krogkön till Cleo. Våra hookups som vi egentligen skulle äta nyårs"singel"middag med, var lika tidsoptimistiska som vi, så vi möttes någonstans i dimmorna.

Känns faktiskt som att 2010 kommer att bli ett riktigt bra år. Har inga större förväntningar, utan tar istället dagarna som de kommer. Det viktigaste är att bemöta omgivningen med ett leende, det kommer man långt på. Inte gräva ner sig vid motgångar, utan ta lärdom, bli starkare, gå vidare och älska, skratta å LEVA =)

Just nu, precis skrivandets stund är jag så lycklig. Shit, fick en till och med en rysning genom kroppen och fjunen reste sig när jag skrev det där. Har träffat ett gäng nya, underbara människor under dessa fyra veckor av det nya året, å det är bara början. Älskar verkligen att träffa nya människor som inspirerar en.

Nä, nu ska jag slå på padise hotel, har missat en heeel del!
Kärlek,kärlek,kärlek till er alla!

Inga kommentarer: