måndag, februari 01, 2010

Coffé for 2

Hej dårar!

Idag har jag pallrat mig upp till komvux, vilket jag borde ha gjort redan för 2-3 veckor sedan, men hur är det dom säger? Bättre sent än aldrig och fint folk kommer alltid sent, right?;) Så nu har jag iallafall kommit igång med datakursen och imorgon ska jag åka upp och lämna in mitt ångest arbete om jag lyckas färdigställa det till morgondagen.

Efter skolan har jag tagit mig en mycket givande talkitalkikaffe på Höjersbacke. Sen väntade ytterligare en kopp kaffe på mig hos Petra tillsammans med henne och Dolores. ;) Det är så himla roligt att vi har återupptagit våra updates tycker jag, trallalaa :)

Träffade dessutom på Denkan tidigare idag, så i veckan SKA den omtalade fikan bli av. Jag är verkligen sämst i hela världen på att höra av mig när jag lovar, men nu har jag lovat mig själv en klar skärpning!

Sen for jag och SoffiPropp på lindex och fyndade en hel massa nödvändigheter som jag ska dela av mig lite senare.. Nu ska jag slänga mig i matteboken.

So long suckers!

Inga kommentarer: