torsdag, februari 04, 2010

Loveaffair with haircare!

Hejsanhoppsan mitt i natten! Skulle inte vara vaken såhär sent. Jag skulle inte shoppa någonting mer den här månaden, lovade jag mig själv efter att jag inhandlade väskan idag. Men så råkade jag blippa in på Baresso, där jag lyckades utöka min Rockaholic serie. Oops! Shame on me. När jag var på en shoppingtur på bortaplan här om veckan, så var jag bara tvungen att köpa dryshampot från Rockaholic, eftersom att den fått så bra kritik. Den var en hit, så nu prövar vi på lite mer från samma serie. Dessutom har ju baresso super bra priser och fri frakt, så man kan ju säg att jag tjänade på att klicka hem dem? Right?;)

Nu borde jag slänga mig i sängen, ska trots allt befinna mig på datakunskapen klockan 08.15, med ett strålande humör.=) Vi hörs imorgon snyggingar!

Inga kommentarer: