torsdag, februari 04, 2010

Oh, you're a green one !

Godmorgon! Var uppe redan vid 7imorse, började lektionen 08.15, så jag ansåg att det fanns gott om tid, till och med så mycket tid att jag hant slänga ihop en lite annsiktsmask också. Fy bubblan så mysigt att börja morgonen på det viset! Tror bestämt att jag ska vara uppe med tuppen imorgon och börja dagen med lite hemma spa, bad, fotvård m.m. innan jag ska på min frukostdejt! :)

Egentligen brukar jag mixa ihop den här masken med mixer,
men eftersom att jag var en aning stressad så trodde jag att det skulle gå lika bra att mosa med gaffel. Mindre läckert, men samma effekt.

1 avocado
mixat med
3 msk olivolja!
Voilá!


Oftast säljs avocadon rätt hård, men för att den snabbare ska gå att använda till en mask, brukar jag låta dem ligga i en fruktskål i rumstemeratur så mognar de betydligt snabbare.

2 kommentarer:

Petra sa...

finally lojsan så får man börja läsa en profissionell blogg med ärlighet och humor! haha :) och jag blir en slav bakom den givetvis. puss

Louise sa...

Härligt att höra Petra! Ska försöka att inte göra er besvikna;D