onsdag, februari 24, 2010

Nyttighetskommitén

Hejhopp! Har lunch och är as usual stressad. Befinner mig här på solvägen, har slängt ihop en liten lunch. Tonfisk,kesella,rödlök samt en sallad med tomat, avocado, fetaost och en vinegrette. Nu fick jag skylta med hur himla "nyttig" jag är. Har banne mig bestämt mig för att singellivet inte, ännu en gång, ska få göra mig fet. Sofflan kämpar på med sitt GI:ande, Cissi trycker mastiga nutrilett (därför naturdietsortimentet blivit bättre på Ica) :P Själv dissar jag dieterna helt, dom brukar ge mig ett bakslag när jag slutar.. Så inte äta efter klockan 18.00, minska på kolhydrater, äta vad man vill en gång i veckan, sug=enhandfullosaltadenötter. Mjaa. Vi får väl se hur det går. Nu ska jag skynda mig till Soffi, för en mindre hälsosam rök och sen bär det åter till arbetet, där jag planerar inför modevisningen ihelgen.

Puss så länge!

Inga kommentarer: