lördag, februari 06, 2010

Back to the 50's!

Hejsan puddingar! Sitter just nu och avnjuter ett glad rosé, som är my favorite.
Har jobbat på Ica idag och direkt jag kom hem stämplade jag in i badrummet, spolade upp såväl badkar som vinglas och bara lutade tillbaka. Dock får man inte bubbla på för länge och inte i för hett vatten, då blir man så sjukt slut, eller iallafall jag. Blir som ett litet barn som varit i ett lekrum och lekt sig alldels svettig och rödrosig om kinderna. Slängde på mig min senast inhandlade skinnklänning, känns som att jag aldrig kommer att komma ur den modevågen. Adoré it. Kändes helt okej, tills älsklingen gick igång på spellistan, (dvsJohnny Cash) och då blev jag så sugen att sticka ut lite mer.. Så nu sitter jag här, lulligt full och ser ut som någon sorts 50-tals pinuppa !:)

Nä, nu ska jag faktiskt hoppa i ytterkläderna, bättra på trutvallan och sedan bege mig till Tony och gänget !=) Pöss

Inga kommentarer: