tisdag, februari 02, 2010

Gimme a second to smoke a belgian cigarrete!

Hejhopp!

Vilken slödag jag har haft. Började dagen med att flyga upp ur soffan där jag hade somnat, slet upp dörren till tvättstugan där jag möttes av två herrar från YIT som var och donade. La benen på ryggen och stack. En vända förbi Lindex, in i provhytten och vidare till kassan, klirr,klirr och sen över till Domus för att handla lite jordgubbar å apelsin till min och Soffis "lyxfrulle" :)
Sen har vi faktiskt haft lite hemmaspa med dessa härliga masker. :)

Nu ska jag försöka kika lite till i matteboken, sen ska jag faktiskt fara till Nilsson&Persson, för lite update. Ses sen älsklon!


Shout Out Louds - Fall Hard
Gimme a second to tell you
Gimme to smoke a belgian cigarrete
I know is not forever is not god
To star next to a european monument
Driving a joy on the ground highway

If you fall hard, I fall harder
If you fall hard, I fall harder
If you gonna break your sneakbreak
I pick up the pictures and mistakes

Inga kommentarer: