onsdag, juli 25, 2007

Ons 25/7-07 20:30, Lojs till Nussi kom!


Har du duschat ännu?
-Nä, har du?
Nej
-Så vad ska vi göra sen?
Jag vet inte, vi kan ju vara med någon
-Som vem då?
Jag vet inte, vem tycker du?
-Ingen aning, men ska vi hyra en film sen?
Jo, det gör vi. Ids vi vara med någon?
-Nä, vi är med bara varann istället.
Det tycker jag med
-Vad ska man ha på sig imorgon?
Mjukisbrallor, kanske.
-Då tar jag också det..

- -
Även om du är helt kantstött i hjärnan och är år hundradets värsta på att hålla reda på saker. Och trots att du kan göra mig galen, genom att låta mig berätta i en halvtimma och sedan kläcker ur dig "vadå?, berätta om." Till och med fast du alltid slänger fram din arm och säger "Killa på min arm", eller när du går tillbaka till stadium neandertalare i IQ fredag samt lördag..

Så förblir du ändå min bästa bundis polare hela dan varje dag ! =)

- -
Du får mig att tappa förståndet.
Du ruinerar mig på skratt.
Jag må vara galen, men du tar alla pris.
Jag har aldrig sett dig förnuftig.
Du vänder upp och ner på den perfekta världen.
Du är som ett vilddjur, taget från ingenstans.
Kom din lilla djävul, så ska vi ta världen med storm.


Av: Louise Marianne Nilsson Ranta till Sara Cecilia Elisabeth Notstrand -05 =)

Inga kommentarer: