söndag, juli 22, 2007

I´m digging a hole in the ground.

How come we didn´t get further,
I´m blaming you and my wicked piece of mind
Back in the hole again,
Back in the hole,
I still live in a lie
In time everything will be alright,
But now I´m craving for a sign
Now it´s so far away,
Making love without love will I ever find?





Okej, myckat har hänt sedan mitt senaste inlägg, har haft fullt upp och tid för bloggen har inte funnits. Så nu kommer en resumé av veckan som har gått:
  • Arbete 08.00-17 mån,ons,tors,fre,lör
  • Resan är bokad, Magaluf 10:e aug-25:e aug.
  • Jag skulle städa mina 3 garderober, men orkade inte
  • Promenader varje dag
  • Cissi har övergett mig varje natt, hela veckan :(
  • Har konstaterat att Magne Schmidts & Petters senaste,
    är både 'giftig' och beroendeframkallande
  • Kusinerna Axel & Elsa samt moster Iris, har farit hem till Stockholm
  • Situation Magnusson samt 'HJÄLP' på duken hos Matti
  • Jag,morsan,moster och kusin Elin har målat klart ett hus hos Morfar idag
  • Mycket släkt träffar i veckan, farbror Ulf har varit på en visit
  • Emlen, en göteborgare & Rillo drog med mig till Tjautjas imorse
  • Jag är sjukt less på att sitta i kassan
  • Frystafrukter i mangosås, är en hit (smaskar det nu)
  • Ensamhet är numera ett faktum för mig, alla tofflar
  • Tagit farväl av kusin Adam och hans flickvän, som flyttar till Linköping
  • Naturdieten Naturilett, är ett måste de kommande 3 veckorna
  • Jag har städat mitt rum, som såg helt galet ut (Dock stökigt igen)
  • Cissi Nussii & jag har beställt in Blue Keld på Ica!
  • Ettan har haft halsfluss
  • Morfar hamnade på intensiven, efter problem med hjärta och andning
  • Några glas rött under lördag för folket
  • Tea och skorpor med Mallan och Lina
  • 'Hannibal Rising', tillsammans med Freddan och Cissi. (A lovely movie /10 av 10 !)
  • Första förfesten i Elins och Petters nya lägenhet
  • Jag har lagat taccopaj till Kay
  • Påväg mot Tjautjas var vi med om en nära döden upplevelse,
  • en bil i hög hastighet hamnade i taxichaffisens döda vinkel
  • LouiseMarianne har inte fått sig någon sömn sen natten mot lördag
  • Cissi råkade sparka sönder en dörr
  • Ett schysst span, inhandlade tamponger
  • Hotellrum på stats, är bokat till Luleåkalaset
  • Nyktert mingel under fredagskvällen
  • Elin's granne har gett Elin skiten, för oväsendet hon själv förde

    <--Här är vårat hotell som vi ska spendera
  • våra 2 veckor i Palma Nova/Magaluf på.
Ett hotell som vi först spanade in, hette Siesta.
Av namnet att dömma, (Siesta = Vila), föll det
oss inte i smaken och hittade istället det här mysiga hotellet, som heter Fiesta Sahara. (Fiesta = Festa)



BCM Planet Dance är Magalufs
överlägset
största, samt Europas 3:e största nattklubb.
En av Europas mäktigaste Laser Show,
med kända Dj:s från världens alla hörn !
Rymmer: 5000 personer
Ljudanläggniningen: 10 000 W
Ljusanläggningen: 40 000 W



Den röda linjen på kartan,
symboliserar
den svenska bargatan!

Sen finns det massvis av andra skandinaviska
barer och naturligtvis barer alá andra nationaliteter.





Det ultimata charterpartyparet! <3
Full like a kastrull =)


Inga kommentarer: