måndag, juli 02, 2007

Kirunafestival + måndag

Helgen levde upp till min förväntningar, vilka inte var så höga. Underbart sällskap, dvs Mallan,Ida,Emelie och Nina samt övriga Gve bor som befann sig på samma hotell. Missade iprincip alla artister, förutom Lisa Miskovsky och Lordi. Har inte så mycket att säga om helgen, den var nice men inte mer än så.

Nu får jag bara hoppas på att kommande festivaler och resor lever upp till höga förväntningar. Måste kolla upp vart Promoe har resterande spelningar under sommaren, så att jag kan befinna mig på rätt plats vid rätt klockslag.

Anlände hem helskinnad, dock lite sliten på eftermiddagen. Mallan drog på jobbet, starkt jobbat måste jag säga. Själv firade jag mamma som fyllde år.

- - -
Idag vaknade jag cirka 13.15, Mallan hade dragit på jobbet klockan 08.00, så jag bredde ut mig i hennes säng i några timmar till. Sen for jag med morsan på stan, inhandlade en skit söt fotlänk från scoop i silver, med ett döskalle hänge.
Nu väntar en cykeltur med farsan, här behövs förbrännas.

- -
Du vet precis hur du ska bära dig åt,
att hålla min gnista vid liv.

Både bra och dåligt?

Inga kommentarer: