torsdag, juli 05, 2007

Hard work, work

Upp och hoppa klockan 09.30, känns segt när man är en nattuggla som jag. Befann mig hur som helst på arbetet en halv timme senare, har i vanlig ordning plockat varor och suttit i kassan. Blir faktiskt rätt så enformigt, men, men det är ändå lätt förttjänta cash.

Man tänker ju alltid att man ska ta tag i träningen igen, men kommer dock aldrig riktigt till skott. Det insåg jag när jag fick syn på bodytoning ledaren, som var höggravid! "När fan hann hon med det"?! Undrade jag, hon hade ju ingen kula alls, hade inte ens i min vildaste fantasi kunnat ana att hon var med barn. I och med det fick jag det bekräftat att det var ett tag sen man tränade seriöst.




- - -
En del jobbar på sjukhus,
en del tänder ljus
en del gör musik, med toner i
men det gör inte viii...
ICA's egna varor, lalala.

Inga kommentarer: