torsdag, juli 05, 2007

Jag ska måla hela världen, lilla morfar.

Onsdag igen,veckorna bara rullar förbi och ingenting får man gjort. Igår kom iallafall mina kusiner, samt moster Iris från den kungliga staden, dvs Stockholm. Spenderade dagen med att äta glass, strosa på stan, rita, kika en rulle tecknat, som jag dock slocknade till. Grillde och åt en super härlig desert med jorgubbar och vitchoklad.

Kring midnatt pös jag och Elin till hennes nya boning, som var rena fröjden för ögat. Vågade tapeter, med alla dess olika mönster. Känns skönt att någon av oss har skaffat sig eget, då får man ju alltid lite "FF". =P

Idag har jag varit riktigt flitig faktiskt, jag samt kusin Elin har målat en typ av kåk som morfar har smällt upp på sin gård i Nilivaara. Så med Mp3'n dunkandes i hörselgångarna, stod jag där bland myggen och gned pensel och gungade i takt. I övrigt har jag en alldeles egen liten fanclub, bestående av min kusin Elsa på bast. Hon är Lojsan upp i dagen, släkten håll andan här kommer en generation till ! ^^ ;)

- - -
Fick äntligen träffa min hemkomna smaragd ikväll, som befunnit sig i Egypten de senaste två veckorna. Blev en cykeltur runt stan, hälsade på lite folks och sen hem för att hoppa i bädden och kluddra ner detta.

Imorgon arbete, ses //LouiseMarianne<3

And I like the way you nod after everything I said,
-Like it actually means something to you ?

Inga kommentarer: