fredag, juli 27, 2007

It's Raining Men! Hallelujah!

Solen teasade upp mig rejält under de dagarna den kikade fram, men det var ju inte helt otippat att solsken strax skulle gå över till ösregn. Så jag och Nussi har roat oss med en drös olika inomhusaktiviteter de senaste dagarna.

När det var ett uppehåll for vi ut och cyklade broarna runt, efter det for vi på gunillasalongen för att öka på brännan. Efter det for vi raka spåret ner på firman för att hämta en film, 'Nördskolan'. Namnet föll oss i smaken, men den var så fruktansvärt dålig så vi båda föll i en djup sömn och hade inte en tanke på att se klart den på morgonkvisten, eller närmare bestämt kring 13-tiden, då vi oftast pallrar oss upp sängen.

Igår, när regnet vräkte ner som värst, så blev det ytterligare en sväng på ICA för att både lämna och hämta filmer. Denna gången blev det 'Linas kvällsbok', som just hade kommit in. Den var ruskigt bra, man känner verkligen igen sig och man får skratta åt både dialekter samt åt hur Lina kränker sig själv, som många andra i hennes ålder gör. Efter att ha sett 'Linas kvällsbok' 2 ggr i rad, så beslöt vi oss för att hämta nån annan film. Det blev 'Walk The Line', eftersom att Nussi inte hade sett den och för att jag mer än gärna ser historien om Cash liv om och om igen. =)

När vi väl tröttnat på alla filmer, så for vi till mig och hämtade mitt playstation inklusive singstar skivor, så vi oooade på hela halva natten och somnade kring 05.00. Upp och hoppa klockan 13.05 för att fortsätta oooa.

Nu väntar en vända till på ICA, sen en mysig hemmakväll tillsammans med den bästa. Imorgon väntar eftermiddags jobb, 12.00-17.00, hinner både sova ut och roa mig under kvällen. Dock nyktert och kanske med ännu mer singstar + film?=)

- -
I övrigt kan ni ju glädje er åt ni inte har en tumör och ser ut såhär:



eller såhär:

Inga kommentarer: