onsdag, juli 11, 2007

Fuck Turkey, Fuck Ayia Napa, Maaagaluf!

Två arbetsdagar är nu avklarade, sitter faktiskt och inväntar det tredje som börjar klockan 17.00. Cissi Nussii kom precis ut ur duschen så det är min tur strax. Som tidigare nämnt så hade jag och mina kära tjejpolers ett fullspäckat schema för det här sommarlovet. Dock är det tusen viljor och anledningar, som pojkvänner cash. Verkar som om det bara är jag och Nussii som vill till Magaluf, resten vill styra mot Turkiet. Själv föredrar jag att inte vara halvt våldtagen på promenixen mellan hotell och gallej, så de för klara sig utan mig och Cissi.

Det som återstår innan bokning är att vi måste bestämma oss för Kos eller Magaluf. Dessutom har Cissi hookat upp några folks från Södermalm, som hon träffade i Egypten och dom är lite sugna på att följa med oss. Så vi får se, det här kan sluta hur som helst. ; )




I Magaluf, där skrattar sig måsarna hesa när dom talar om dig och mig!

Inga kommentarer: