torsdag, januari 29, 2009

Vila i frid min vän

Något som jag alltid funnit svårt, är farväl. Men idag insåg jag något så mycket värre, att någon försvinner, utan att man hunnit säga de där väl valda orden..

Jag har ännu inte kunna ta till mig, att jag aldrig kommer att mötas av ditt underbara leende och härliga skratt när du omfamnar en. Precis som förra gången jag miste någon som jag verkligen höll av, så lämnades jag med en obeskrivlig ångest över att man sågs för lite.

I sånna här situationer är det i princip omöjligt att försöka se saker och ting från den ljusa sidan, men jag är så oerhört tacksam över att jag har fått lära känna dig och ha dig som en vän i alla dessa år.

Vart du än befinner dig, så hoppas jag att det är en bättre plats än den här. Du har lämnat oss alla i stor sorg & saknad och jag tänker närmast på din familj. Vila i frid älskade vän!

Born with nothing, die with everything

Inga kommentarer: