måndag, januari 26, 2009

Pump it up

Phew! Var lite trögstartad i början av året, men nu känns det faktiskt som att man är på banan igen. Förra veckan fylldes upp av gym, simmande, mage/rumpa/lår-träning och utförsåkning. Det känns verkligen skönt, men jag vet ju lika väl att jag brukar ha för vana ge gärnet en period och sen tynar det lika snabbt ut i sanden. Men nu ska jag verkligen försöka, kämpa, kämpa, kämpa, så att man trycka i sig det där goda med gott samvete.

Vi får väl se hur det går, men just nu tycker jag att livet ser riktigt ljust ut för min del. Helgerna har blivit allt vitare, träningspassen allt fler och om jag känner mig riktigt på hugget kanske jag lyckas ta itu med saker som ligger och gnager också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

keep up the good work hun! :)

Louise sa...

I will ;)