måndag, januari 19, 2009

I'm good, I'm gone

Shame on me som inte befinner mig i skolan just nu, men jag är varken motiverad eller mottaglig för statsvetenskap eller filosofi just nu. Så min dag kommer att fyllas upp med socialande, träning samt lite plugg och givetvis sparade jag det bästa till sist, en massa myspys med snyggast när han kommer hem från jobbet. Mummakardemumma!

Såhär i skrivandets stund sitter jag och spånar omkring efter ett armband av Maja Littmarck som jag bara måste ha i väntan på att Cissi Nussi ska komma och picka up mig. Nu ska jag börja avrunda, för jag måste hinna överfalla han till höger om mig med en massa blöta kyssar.. Om han nu kan slita sig från GH bara en liten, liten stund..


...och en bild på Lykke Li, bara för att hon fyller mina dagar med öronorgasmer

Inga kommentarer: