tisdag, januari 20, 2009

Remember those walls I built

Well baby they're tumbling down..

Man skulle nästan kunna tro att Mallanbrallan har blivit anställd som någon sorts modell här på getaview'en, så mycket som hennes nuna syns här numera.. Men jag var bara tvungen, för hon är så söt min lilla plumsepiga :)
Idag har jag faktiskt vara på gymmet, för min personlige tränare Ettan har minsann satt igång mig igen. Det är som allra bäst för mig att träna tillsammans med henne av den anledningen att hon trissar igång mig. Hon får mig att inte vilja sluta, pushar och får en att bli på hugget! Dessutom hakade även en hemkommen Aj också på och som jag alltid ser det, ju fler desto bättre! :)

Efter träningen for jag till solis en sväng för lite socialande med mammsen och pappsen över en kaffe. Sen kom Näslund och Notstrand förbi, så vi for ut och körde omkring i snöyran en sväng för en hel del surr. Att bara köra omkring utan något speciellt mål måste nog vara bland det mysigaste som finns. Speciellt när det är mörkt och man kör in på alla möjliga små konstiga vägar, kollar hus och diggar till några härliga beats.

Nu sitter jag här i mitt andra hem och inväntar mitt hjärtegull som strax ska stövla in genom dörren och be mig följa med till garaget. Fråga mig inte ens vad han ska dona på med där mitt i natten, men det är säkert någonting super duper viktigt.

Och så måste ni ju nöta den här låten, precis som jag:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då är vi två om att nöta den där låten :) Den är såå fin så fin!

Louise sa...

Den är så fin, så fin ;)