söndag, januari 04, 2009

I'm easy like a Sunday morning

Godmorgon!

Är mäkta imponerad av mig själv, som för en gångs skull klev upp när alarmet gick igång klockan 09.00. Så här sitter man, klarvaken, i väntan på att Mallban/Malbert/Mallan/Lådan/LillBackis (you name it, kärt barn har många namn) och jag ska käka frukost ihop och uppdatera varandra om det senaste nytt.

Och någonting som jag saknar, är Malbert här i bloggvärlden! Måste få henne att inse att hennes liv hade rockat i bloggform! Ni håller med, right?

Efter våran update funderar jag på en vända uppe på Dundret med skidorna, någon som är sugen att följa?

2 kommentarer:

Anonym sa...

he hehe , men duuu .. mallan på blogg ? de hade ju bara blivit ett massa ," men feeel å göra si å så!" ;) hihi

hoppa på skidorna nu !! Rock´n roll
Peeaace

Anonym sa...

men fel att mina boobs är uppe vid hakan haha!
jo, en sak till.. UPPDATERA!:)