torsdag, januari 22, 2009

Always put off today, what should have been done yesterday

Tidsoptimisten har intagit possition datorn, några minuter innan det är dags fö hookup, ostylad, almost naked och har inte den blekaste om vad hon ska ta på sig! Ingenting nytt i min värld och dessutom arbetar jag bäst under press.

Fick ett ryck igår kring 22.30 tiden, började städa och dona här på norska i väntan på att sugerpie skulle anlända hem. Flyttade om lite prylar här än där och nu har jag en hel radda på min inköslista, som jag bara MÅSTE ha. Ska dela med mig av det senare när jag har inhandlat dem.

Ska faktiskt ägna även denna dag till att rusa runt i lite affärer, inspireras och göra om lite här. Nu känner jag mig sådär lite små dum. Ni vet.. Man har dejtat någon en längre tid, blir tillsammans, flyttar mer eller mindre ihop och så villl man göra om hur mycket som helst. Precis som om man har gått runt och stört sig på sakerna den gångna tiden. Men om jag ska kunna trivas, så måste jag känna att det är "sååå jag", kanske låter töntigt men hey that's me !

Nu måste jag skynda på litegranna, brudarna är nu redo för lunch på Nittayas, jag är långt ifrån klar och jag har en hel del pussar som jag måste dela ut på min sjukling. Ses! //Loisan

Inga kommentarer: