tisdag, juli 22, 2008

Orange dreams !


En sväng till Happis och Ikea är inplanerad under morgondagen tillsammans med mami och papi. Så jag har spånat omkring lite på deras hemsida såhär i förväg, så att jag inte är helt lost där imorgon. Gillar verkligen inte vimmlet där inne, folk överallt, barnskrik och gångar kors och tvärs. Vet iallafall vad jag behöver, en svart liten tv-bänk, den där typiska, billiga varianten som finns i var och varannan ungdomslya. Men det blir perfekt, lagomt stor.

Sen är det ju ett stort plus att mina absoluta favorit kolörer passar galet bra ihop, cerisé & orange. Så nu är det en hel del oranga prylar som måste inhandlas. Vet att jag har lätt för att få någon slags "dille" på saker jag fattar tycke för, men det här tror jag mig veta att jag inte kommer tröttna på i första taget =)

Nu måste jag slänga i mig någonting ätbart, för jag tror nämligen att NickePickeTjäder är påväg hit strax, sen pyser vi ut till Tjotti en sväng för lite sällskap av våra vhenner =) Kramar /Lojs.

Mmm vad jag är sugen på 'spirello' ;)

Inga kommentarer: