tisdag, juli 01, 2008

Jag & mina vänner, 6 fot under marken

Jag blir knasig i bollen när det inte går atrt ladda upp pics! Vill ju att mina inlägg ska bli i ögonfallande, annars känns det ju helt värdelöst. Nåja, antar att jag inte har något val när jag varit något frånvarande här på blogspot under de senaste veckorna.

Så vad gör jag? Det är som så att jag knegar på kyrkogården i Nillis. Låter kanske inte som något höjdar kneg, men jag stormtrivs av den simpla anledningen att jag får vara för mig själv. Stress existerar inte om det nu inte råkar vara så att en skur med regn är på intågande. Sysselsätter mig med målning, gräsklippning, röjnining med mera. Gör allt i min egen takt, lyssnar musik, tänker och glassar i både solväder och i regnkläder.

Och visst hade det varit lite tomt om det inte vore så att mina härliga vänner kommer förbi på en sväng eller två under veckorna.

Nu är jag hemma på en snabb visit eftersom att mammsen fyller år idag, så ett hjärtligt grattis till min käre mor! Tänkte hinna vara med en söt sak, men vi får väl ser hur det blir med den saken!=)

I övrigt funderar jag på vad som ska hända under resten av sommaren, Soffi, my sister from another mister, har iaf en hel del rosiga planer som hon och jag ska knåpa med när jag kommer hem på fredag. Ha det så bra nu, så hörs vi raringar!/Mojslojs.

Inga kommentarer: