söndag, juli 13, 2008

Feelgood!

Det må vara söndag, men jag måste då säga att jag hunnit med en hel del saker ändå. Eller ja, många och många, fler än jag brukar hinna med under en "dagen-efter" söndag iallafall. Sumerade gårkvällen med morsfarsan, över en frukost här på solvägen. Kändes verkligen mysigt att sitta till bords alla tre och äta tillsammans. Det händer inte så ofta, eftersom att jag oftast är på vift och när jag väl är hemma så gör jag en macka som jag äter på vägen till nästa äventyr. Extra kul var det idag, när mina kära föräldrar också var ute på nexan. Kändes skönt att se att det finns lite "go" i dom också, har nästan varit lite smått oroad över att jag kanske är adopterad? =)

Efter en frukost, ett x antal misslyckanden i att få tag i Soffi, begav jag mig till smedjegatan i hopp om att partydjuret åtminstone skulle pallra sig upp ur bädden. Dissad och lite smått irriterad pös jag över till DonTomme, som var av ett något mer piggare slag. Hookade upp Mallan och Ninne, for på md´s och sen tog jag mitt första doppp för i år. Viktigt att poängtera är ju att det endast var jag och Mallban som badade, Tomme och Ninnie vadade! =) Så det så!

Väl hemma och nyduschad, har jag tankat hem lite musik, socialat med familjen och moster + hennes familj som anlände idag. En inköps runda på coopan, två telefonsamtal med 2 bra och nu inväntar jag Näslund för en våffla på toppen.

I övrigt är Chicuitasmoothie sjukt god och du sjukt söt. Ciao./L bangar ut, slut.

Inga kommentarer: