tisdag, juli 08, 2008

I brist på annat, bjuds det på en lista.


1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?

Jag är döden, jag har kommit för att hämta dig..

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
*Smackar och försöker känna smak* måste nog vara en gurkskiva, tillagar taccos.

3) I ditt senaste sms står det?
Eftersom att jag lyckats tappa nallen i lördags, så är jag inte riktigt säker, men om jag inte minns helt fel så var det sista jag fick.. "Var är ni? Ska ni med eller?:)"

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Rolling Stones - Paint It Black

5) Var är din pv/fv just nu?
Fri som en fågel, så jag har ingen koll på någon.

6) Välj ett ärr på din kropp?
Har en hel del att välja på, men om jag måste välja ett, så är det nog den på naveln,. Hade en piercing i naveln för några år sedan, fastnade i handduken och slet till, ajajaj.

7) Vilka är dina favorit färger?
Svart, Cerisé, orange, just nu iallafall.

8) Vilka i ditt liv litar du på?
Ett par stycken.

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Är nöjd med Louise, men om ett byte vore aktuellt, så Inez, men det ska mitt framtida barn få heta.

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan
i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna
upp bredvid dig varje morgon?
Bli rädd och dra mig undan, för det man får, vill man inte ha. Hoppas att jag ändrar på det snarast.

11) Hur ofta svär du?
Lite för ofta, kanske skulle ge järnspikar ett seriöst försök.

12) Litar du på alla dina vänner?
På dem jag anser vara mina vänner, ja


13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?

Ja absolut, speciellt om jag hittade mig en rödhårig flamma från England, dessutom avgudar jag deras dialekt :P


14) Tror du att allt som händer har en anledning?

Det går väl att hitta anledningar, bara för att det blir lättare att hantera vissa saker då, men jag kan inte tänka mig att våld mot barn, eller att man utnyttjar barn sexuellt skulle ha någon specifik anledning.

Däremot brukar det underlätta för mig att tro på ödet, vid vissa situationer.

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?Vänsterprassel, extrem svartsjuka somleder till att man förbjuder varandra från saker och ting.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?Haha, vilken sjuk, men påhittig fråga, men det skulle nog vara någon som "ligger" i, ordentligt ;) haha.

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Intelligens samt humor är nog det viktigaste. Dras till killar som är rapp i käften och alltid har någonting svårslaget på lager.

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?Fixa till betygen till hösten, mer vet jag faktiskt inte är öppen för föslag.

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa? Skulle nog vara Anders Gramner och fråga om han fortfarande är en "frusen" man ;D

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Det tror jag faktiskt, skulle nog däremot ha svårt att låta bli att skämma bort mina barn.

21) Var togs din profilbild?
På Kays toalett i Uddevalla innan jag skulle ut på stan.

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
På att göra klart den här listan och att jag vill bli en ung mamma.

23) Vem känner dig bäst?
Svårt, många känner olika sidor av mig. Men Sofia läser nog av mig bäst, konstigt nog, med tanke på att vi inte hängt ihop lika länge som jag och de andra mitt umgänge. Dock var hon den första av mina vänner som jag lärde känna :)

24) Vad är helgens planer?
Jag och Sofia har en hel del att välja på inför helgen, galet blir det i varje fall =)

25) Vad har du på dig just nu?
Fias röda shorts och ett marinblått/rött linne med blommor på, från Gina Tricot.

26) Har du någonsin slagit ett träd?
Jo det har jag faktiskt, när jag var riktigt förbannad. Har inte tagit lärdom av pappas mest använda citat här i huset; "Varför ska man gå på döda ting? Dom har aldrig gjort något."

27) Har du någonsin smugit ut ur huset?

I mina tonårsdagar har det hänt ett x antal ggr, allt för att vara i farten :)


28) Aldrig sova eller aldrig äta?

Hoppas att jag aldrig behöver välja mellan två saker som är mig så varmt om hjärtat, men om jag är så illa tvungen så måste jag nog säga aldrig äta, man kan ju fortfarande dricka :)

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?

Jag är en riktig nattuggla.

30) Finns du där för dina vänner?
Så gott jag kan :)

31) Gillar du att umgås med andra människor?
Jag dör om jag inte får min dagliga mängd av socialande med vänner och bekanta.

32) Har du lätt att förlåta andra?
Förr var jag väldigt långsint, nu förlåter jag nog människor lite för lätt, även de som inte förtjänar det. Försöker resonera som så att jag själv inte är guds bästa barn, kräver inte saker av andra som jag själv inte lever upp till.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?

Är tyvärr inte så generöst lagd.

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?Nej, eller ja, gör fånigt gulliga läten tll min nyklippta jycke Gus.

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Nej, jag tror faktiskt inte det. Struntar mer eller mindre i sånt som gått lite snett, lätt fånget, lätt förgånget så att säga.

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Är ju okontaktbar för tillfället, så vi får helt enkelt bestämma tid och plats på förhand ;)

37) Vill du ha ett förhållande just nu? Är väldigt kluven i den frågan. Men när hjärtat säger till, får väl hjärnan säga vad den vill =)

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh, du får banne mig slå en signal imorgon!!!! Jag har försökt ringa dig konstant i flera dagar ju :/ är iallafall tillgänglig innan kl 14.00 och efter 22.00 men sen så har jag massa dötid därimellan så ring när fan du vill BARA DU RINGER ! :D:D