torsdag, juli 17, 2008

Fartfylld dag och klockan är ännu bara barnet :)

För en gångs skull har jag och min kära livskamrat, FiaMaggieSjaunja, inte sovit bort hela dagen. Kan ju inte påstå att vi var uppe med tuppen, men när vi är på sprången redan vid tolv snåret, kan jag inte annat än vara stolt!:)

Så vi inledde dagen med en sväng förbi Tommy, som packade för fullt inför Spanien resan. Är ruskigt impad över att han faktiskt ska promma hela 25 mil på någon specialar vandring, creeds till dig ! Efter våran visit uppe i Mampa, for vi till Soffi och slängde i oss en brunch, sedan vidare till Tjäder för lite guitar hero, studsmatta, en runda klockan och sen vidare till Coop för lite inköp, inför middagen. Hookade upp Marri, som bjöds på en bit mat på smedjegatan. Strax efter sista tuggan var det raka spåret till solet för att öka på brännan.

Väl hemma på solvägen, följde jag med pappsen på en promenad. Nu sitter jag här, nöjd efter dagens insatser, även om min promenad inte är något att komma med i jämförelse med Tompas galenskaper vid medelhavet.

Nu måste jag rusa i duschen, för jag har lovat Fia att vara klar prick 22.00. //Mojslojs.

Psst!
Tröttnar aldrig på den här fina biten av Amy McDonald, This is the life.



Och du "drogen"? Du ger den där galna effekten,
man är fast direkt, men tanken på att sälja dig vidare existerar inte ;)

Inga kommentarer: