onsdag, februari 21, 2007

Seychellerna, La Digue.

Vita långa stränder, med svallande vågor som smeker den solvärmda vita sanden är mina drömmar vävda av. Turkost klart vatten som stiger på eftermiddagen så att man får flytta handdukarna allt längre upp. Just nu hade kunnat ge allt jag äger och har för att få hugga i en alldeles färsk cocosnöt och sedan pilla ner ett sugrör. Vill bort från kraven, stressen och diverse trauman som man får genomgå dagligen i det här samhället. Nä vet ni va, snart packar jag väskan och drar, vill ingenting annat än tillbaka till paradiset.



Jag tror nästan att Seychellernas charmiga lugn lockar mer än galna sexedit partajen i Ayia Napa eller liknande heta partyställen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Louise, dissar du napa? Det gar ju inte, jag och Sigge har ju joordens planer for nasta sommar :P