onsdag, februari 14, 2007

Levande död.

Vaknar upp med ensamheten, i bädden som jag engång delade med härligheten, men ändå medveten om att det var jag själv som satte mig i smeten.

En bidragande orsak till att min vardag blivit mer eller mindre till en katastrof. Nog om det, ingen tycks ändå bry sig om koreografin i dansen om mitt liv? Men ändå blir vart enda felsteg uppmärksammat och minst sagt sensationellt, märkligt nog. Jag lever iallafall, även om jag lever som en levande död.


Förövrigt var jag i Luleå med Cissi i fredags, inhandlade ett grönt linne, en söt svart spetts t-shirt med en siden rosett, ett par svarta Converse Allstars i vintermodell. En supersöt svartvit prickig klänning samt en härligt rutig tjocktröja, en mössa + lite accessoarer.

- - - -
En fråga bara:
-Why do all good things come to an end?



Inga kommentarer: