tisdag, februari 20, 2007

Sag was.

Har precis gett mig in på en stor uppgift, städa min garderob. Det är helt sjukt vad man hittar grejjer längst bak som man glömt bort att man äger. Inser att jag verkligen inte är i behov av några shoppingresor för stunden, även om det kliar in fingrarna när suget efter att spendera cash spökar.

Efter en kort skoldag för min del lockade gymmet, så jag och Ellan for dit hojjade 25 min sedan lyfte vi skrot, körde som vanligt helt slut på mina arma armar. Nu verker min stackars lilla handled, så det blir lite vila vad gäller armar.

Blev semlor idag också, smaskens då man byter ut mandelmassan mot vaniljkräm. Så tackar vetehatten som gjorde så att även jag fick i mig en semla idag :P
Nä nu ska jag och min älskade väninna bege oss mot Mallan för myspys the och en hel del surr.

Förövrigt måste jag och mitt coola gäng klura på en sak, det är nämnligen så att våran brutta fyller år i veckan!=)

Inga kommentarer: