onsdag, februari 14, 2007

I'm not a saint

Då var det dags igen,






den mest
överskattade
puttinuttsnuttidutt
dagen på året!

Det är ju kul för dom som är kära och galna, medan vi finlirare får oss en tankeställare och inser hur ensamma vi är. Hurrej!

Det blir en dag tillsammans med mina favorit tjejer, vi ska väl göra något hjärtemys och bara slappa tillsammans. Först en vända på gymmet, sen upp på isladan och kolla matchen som är klockan 19.00. Sen blire tårtbak ! :)

Hela gårdagen och idag har jag spenderat till rapportskrivande om Sverigedemokraterna, rätt intressant, men kring 04.30 imorse fick jag nog, då kunde BSS (Bevara Sverige Svenskt) ta sig någonstans, för jag kastade in handduken och slängde mig i bädden, intill Cissi som redan fått sig några timmars sömn. Klockan 15.00 idag var deadline, skickade in den sex minuter för sent, hoppas att den duger iallafall. Slängde färg i håret och nu är jag fit for fight inför gymmet.

En armé av kärlek, på åtta ben:)

- -
"You've been alone, you've been afraid
I've been a fool
In so many ways
But I would change my life
If you thought you, might try to love me"





Inga kommentarer: