torsdag, februari 22, 2007

Jag vill aldrig bliva stur!

Vi 89:or har ännu halva gymnasietiden kvar, känns tugnt men samtidigt är det skönt att gå i skola. Även om man vi matas med arbeten i skolan, så är det ändå rätt slappt att ha raster och håltimmar titt som tätt. Loven är många och det bästa av allt, man är omgiven av vänner hela dagarna. I jämförelse med de som gått ut i arbetslivet, lever vi ungar som kungar.

Trots de 1,5 åren som återstår till våran student, så har det börja ringa olika företag som vill visa just sina studentmössor. Idag träffade jag faktiskt en kille från ABCgruppen som kom och visade deras produkter åt mig och Hanna. Vi skrev till och med kontrakt redan idag, så jag ska ringa och tacka nej till killen som kom och hälsade på i förra veckan.

Ni kan ju alltid spana in deras schyssta prylar på:
http://www.studentmossor.se/skoltrojor/index.html

- -
Tackar vet jag att bo gratis, färdigserverat krubb, kylen och hygienprylar tar aldrig slut, det bara finns där när det behövs. Skjuts vart jag vill, vilken tid som helst på dygnet och så är dom inte dåliga på att ställa upp heller. Mamma och Pappa är nog rätt bra ändå, även om dom kan vara lite väl överbeskyddande vissa stunder<3

Inga kommentarer: