måndag, februari 19, 2007

I've been acting like sour milk fell on the floor

Jag vet att jag framstår som världens mest pessimistiska person i vart enda inlägg på den här bloggen, men jag antar att det är mitt rätta jag. Den ständigt glada Louise har en mörk sida också, den sidan som visas så fort jag ska skriva ner några rader om vad som kretsar i mina tankegångar. Troligtvis så bottnar väl det in alla stora förväntningar jag har på saker och ting, som sedan resulterar i något helt annat än det jag väntat mig. Men trots att jag är en sådan pessimist, så brinner jag av längtan, en odödlig gnista inom mig hoppas på att saker och ting ska gå vägen, även om mitt förnuft sedan en lång tillbaka gett upp. Det enda jag vill, är att höra dig säga att det inte är mig du vill ha, öga mot öga. Tills dess - I'm still waiting.

I
dag lämnade jag in valblankett inför nästa år, hade 300 poäng i valbara kurser, så jag valde:
  • Psykologi B
  • Filosofi B
  • Organisation och ledarskap
  • Affärsjuridik
  • Matte C
Frågan är ju bara hur tusan en skolless unge som jag ska palla med matte C, men bara jag lyckas kirra ett G i ämnet så är jag nöjd. Matte C kan nog behövas inför universitetstudierna i framtiden.

Förövrigt rullar mitt liv på och jag är trött på det mesta, inte ens dansen är rolig längre. Dansen i sig är det inget fel på, men tanken av att alltid ha tider att passa kväver mig. Tacka vet jag gymmet som man går till när det behagar mig. Helgen har varit super trevlig, i fredags bastade jag, Mallan och Cissi, kikade tv, bastade, ostbricka och käkade middag tillsammans. Har jobbat fredag, lördag, söndag så det var hyffsat lugna puckar för min del faktiskt.

Har slängt upp lite nya pic's på pixbox från firandet av Anna förra helgen. Så spana in det, sen måste jag tipsa om att tanka hem Justin Timberlakes senaste album; Futuresex/Lovesounds. Damn boy, you make me impressed !

Dagens öronpenetreringar:
Promoe - Sag was
Gwen Stefani - Sweet escape
Justin Timberlake - What goes around

"
Hopefully you don't leave me
Want to take you with me
If I could escape
And re-create a place as my own world
And I could be your favorite girl"



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: