lördag, januari 13, 2007

Skallebank och en förlust till MAIF.

Skallebank.. schtunk, schtunk ! Ni hör nog mina ljudeffekter eka. Har dragit på mig en sjuttsingens irriterande förkylning. Är lam i hela kroppen och känner att jag inte riktigt har lust med någonting. Det var minst sagt tugnt att ta sig upp ur bädden imorse, efter att jag dragit på mig en stund lyckades jag till slut, även om det var en plåga.

I samma veva som pappsen skulle köra mammsen till mbgt, skulle jag ha skjuts in till stan. Dividerade en del med morsan om vem som skulle ha hennes svarta täckbralls, hon vann fighten och jag tjurade. Pappsen fick nog så det blev en vända på Intersport för att inhandla ett par. Cilla köpte en mössa, vilket var behövligt, tjejen har ju sprungit halvnaken halva vintern. Eftermiddagen spenderade vi i isladan, det var lite avkopplande faktiskt att inte stressa utan bara sitta där och glo. Kalix kammade hem segern och Cilla,pappsen och jag hämtade pizza. Nu är vi mätta och belåtna, så nu slänger jag mig i duschen, på med kläderna, make up och kirrar frillan. Lite energi ska jag nog lyckad kicka fram.

Psst!
Caroline har lämnat landet och pyst till USA. Känns rätt trist att inte kunna ringa hit dig när man känner för det. Vi ses snart //Louise<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Lojs du kan ju alltid ringa hit om du behover mig, vet du val :P