torsdag, januari 11, 2007

I wish I was a baller

Nöjd över mig själv sitter jag här framför datorn, efter att verkligen ha bestämt mig för att ta tag i min hälsa. Det ska absolut vara prio ett för mig från och med nu, det är ett nytt år, 89:ornas år. Vilket betyder att år 2007 innebär en hel del 18 års gallej, för att inte tala om allt som den kommande sommaren har att bjuda på. Vi snackar utlandsresor och en massa tripper tillsammans med gänget. Helst vill jag kunna visa mig i bikini utan att hålla händerna för karschen, som jag byggt upp under det senaste året. Så nu gäller det att göra sig av med den, trots att den kostat mig en hel del att bygga upp, haha men det är det fan värt. :) Känner mig rätt krasslig nu, men jag antar att om jag upphör med träningen ett slag, så lär det uppehållet hålla i sig. Så det gäller nog att ta i litegrann ändå.

Nu ska jag dyka in i garderoben efter mjukisplagg och bara slappa hela kvällen. Längtar faktiskt tills natten kryper över stan, för jag är rätt slutkörd. //Louise.<3

Hur skön som helst:
Skee Low - I wish I was a baller :)

Inga kommentarer: