söndag, januari 28, 2007

Det enda vaccinet.

Efter allting som har hänt så har jag blivit immun mot alla förklaringar och ursäkter. Ingenting tycks längre hjälpa mig ur min situation, det enda vaccinet, det är du.

Det sägs att man blir starkare efter motgångar, men inte vad beträffar mig. Min självkänsla bryts ner likt en muskel vid infektion och stort alkoholintag.

För mig ha du besvisat att världens underverk är fler än sju och hur man reparerar ett brustet, vilset hjärta det kan bara du, omedvetandes om hur du förgyller mitt liv.

Jag har ett mål att uppnå, en vision där jag står ensam på scen och allting handlar om mig. Högfärdig med näsan högt, blottar jag min lycka som speglas i din närhet.

Släpp taget om din ängsla och ge hän din rädsla ty ditt liv är ett segel på öppet hav, kom nu till min hamn och slå dig till ro och finn trygghet. //En söndagsdeppad<3

- - -
Fullspäckad helg, den var great! En massa mys som matlag, mys och gemenskap. Kunde inte hålla mig i skinnet, men det är inte helt fel alla gånger. Ska slänga upp pic's på pixbox inom kort, håll utkik. Givmild som jag är så bjuder jag på ett skratt också:
http://www.anderszon.net/filmer.php?id=66


-Kluvnast.nu

Inga kommentarer: