torsdag, januari 18, 2007

Malbert tog steget in till vuxenvärlden =)

Shit vad dagarna går, hinner inte alls med. Det är redan fredag imorgon och jag har verkligen inte varit den bästa på att uppdatera bloggen och mina kära läsare. Måndag-tisdag sprang jag,Cissi,Ettan och Soffi runt på stan i jakt efter present till Mallan som klev in i vuxenvärlden i tisdags. Tillslut lyckades vi få ihop en rätt schysst gåva. Vi tog en större korg och fyllde den med en drös härligheter som Smirnof, Lapin, Jordgubbsvin, Baileys, Malibu, en låda med små flaskor absolut i olika smaker, en drinkbok, drinkmix, ett partylinne, ett ciggpaket och en wunderbaum som stank pyton. Sen slängde vi in en bild på vår käre vän i kometen också, som jag för all del hoppas att ni inte missat :P

Så tisdagskvällen spenderades at the Backmans house med smörgåstårta, chokladtårta och annat smaskigt.




Ni skulle sett Mallans min när vi kom instampandes med en 5 dunk i högsta hugg. Vi prydde den med ett röttband och skrev MALBERT 18 ÅR på. Hon greppade tag om dunken och frågade vafan vi höll på med, större delen av hennes släkt satt nämligen i vardagsrummet varav en faster som arbetar åt socialen. Dunken var dock fylld med vatten och hon kunde pusta ut när hon fick sin present.
Grattis än en gång stumpan!! Helgen kommer att tas med dunder och brak till ära av din dag!=)



1 kommentar:

Anonym sa...

Brak ! ;)