söndag, januari 07, 2007

Loco.

Höjden av sluthet är nu uppnådd för min del. Det skulle bli en lugn fredag, en bastu med några sociala, kanske en, två bärs men resulterade annorlunda än vad vi först planerat. Efter att Tompa Ledin gastat i timmar, slocknade vi kring sex för att sedan vakna till liv senare på eftermiddagen.

Lördag i all ära, kvällen som skulle bjuda på karrameller och tjejkväll, en avkopplande sauna inplanerades. Dock slutade att vi hamnade på sväng på mellanområdet för att sedan ta oss en sväng ut till byn. Gav upp vårt gallej på förmiddagen och väcktes upp ur min koma av att mobiljäkeln plingade hej vilt intill mitt öra kring 15-16 tiden. Vaknade inte upp brevid tjejen jag somnade brevid, hon var utbytt mot Cilla som kommit från ingenstans.

Rörde inte en fena föränn mellan 19-20, då en chipspåse från Statoil kändes oemotståndligt. Vi drog på oss vinterstället och begav oss genom den piskande vintern, allt för lite snacks. Gluffsade i oss onyttigheterna och kikade på "I en annan del av köping", som gav oss ett och ett annat leende. Trots att jag legat på latsidan mest hela dagen så är sängen intill mig allt för attraherande för att vika bort blicken, så nu tackar jag för det här jullovet som bjudit på både det ena och det andra. //en utslagen hjälte.

Triss i kungar ! :)

Inga kommentarer: