fredag, januari 12, 2007

Error.

En vecka av vårterminen har redan passerat och det känns som att månaderna fram till sommaren kommer att gå som på räls. Idag hade jag turen på min sida, vilket har blivit mer vanligt på senaste i sådana situationer. Jag försov mig, greps för en sekund av panik, ringde upp Adrian som informerade mig om att engelska läraren var sjuk och att vi inte hade någon vikarie. Vilket flyt, det var minst sagt en bra start på dagen.

Kom till skolan 11.25, lagomt till nästa lektions start. Fick hemstudier på historian, som jag glömde bort i samma sekund som jag lämnade skolbyggnaden. Drog med vännerna på kiosken för att inhandla lite karra, slängde oss i sängen och spelade playstation. Cissi och Mallan var som tokiga i det där skateboard spelet, själv gjorde jag några schyssta ollies och tröttnade snabbt.

Nu är jag hemma en snabbis, packar ner lite stuffs i väskan och ska börja bege mig mot badhuset för att bygga lite på färgen. Men först en sväng in på Åhlins för att hämta mitt pandora smycke som jag beställt. På återseende //En lycklig.

Inga kommentarer: