torsdag, december 06, 2007

What?!! am I a material girl?!

Kunde inte låta bli att se vilken Desperate Housewives brutta som motsvarar mig, när jag halkade in på Stinas blogg.

Har inte följt serien längre än 1,5 månader, men är helt fast. Det var nog ett stort misstag av mig att underskatta serien.



Så här har ni då min själsfrände?! huhu =P

- - -
Måste förresten boka frissa tid imorgon, har dock ett bekymmer?
Färgar jag det brunt, blir det ett stort projekt att få det ljust igen. Om jag däremot gör det blondare får jag ännu värre bekymmer med utväxten som är mörk?:/
Tips och goda ideér? Please!


6 kommentarer:

Anonym sa...

första bilden, helt klart

Snaadra sa...

var blond med en massa mörka slingor?

Anonym sa...

Grymt snyggt på första bilden:)

Anonym sa...

Black is back !
Vars bloggar Kay, min Hero !?

Anonym sa...

Översta bilden helt klart! Grymt snygg färg! :)

Anonym sa...

första bilden lollo, de är det snyggaste du haft ! =)