lördag, december 29, 2007

Mitt 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Besökte Magaluf & Liverpool, provat på GI

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Skulle inte inta alkohol, dock höll det i 10 minuter efter 12-slaget

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte det, men både min kusin och en polare väntar en liten knodd till våren

4. Dog någon som stod dig nära?
Faster, som dog i MS

5. Vilka länder besökte du?
Spanien, England och nån vända till Finland är väl standard?:P

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En resa till Thailand och motivation hade inte suttit helt fel

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
12:e november,äntligen myndig

8. Vad var din största framgång 2007?
Haha komma in på krogen?;P

9. Största misstaget?
Största misstaget är nog att jag inte tänker på mig själv tillräckligt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Oräkneligt antal halsflusser, lunginflamation..

11. Bästa köpet?
Det måste nog vara min fjällrävenjacka som är perfekt för dessa breddgrader

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Utelivet har verkligen tärt på min ekonomi och kläder förstås

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det var nog när jag fann Dennan !=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Girlfriend (hey,hey, you,you I don't like your girlfriend)
Hole in the ground
Du är för snygg för mig
Jukebox Junkie
Giftigt
Destination Unknown

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
Jag har nog varit lite mer deppad nu, pga motivationsbrist

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Prioriterat tränandet

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Partajat

18. Hur tillbringade du julen?
Med Mamma,Pappa,kusin Elin & Adam + Moster och hennes gubbe

19. Hur många one night stands?
Som tidigare nämnt, det här är en offentlig sida..=)

20. Favoritprogram på TV?
Glamour, Jims Värld, Desperate, 2& en halv män, sex & the city

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett mycket starkt ord, men känslor har absolut förändrats

22. Bästa boken du läste i år?
Har nog inte läst ut en bok sedan åk.4 då jag var frälst i "Gummitarzan"

23. Största musikaliska upptäckten?
Måste nog vara Takida, eftersom att jag hyst ett extremt agg mot dem tidigare år

24. Något du önskade dig och fick?
Jadå, dock bara matriella ting.. hu

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja absolut, om det fanns..

26. Årets bästa film?
Måste nog vara Hostle II, Hannibal Rising, På smällen

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag bjöd mina närmsta på smörgåstårta och fika sen bjöd måndagen upp mig på en liten utgång som slutade i efterfest.. Tisdagen var inte någon höjdare..

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre tjafs och mer respekt

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Följer trenderna, men är inget bigfan of Ebba Von Sydow osv.. :)

30. Vad fick dig att må bra?
Alla små saker omkring

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Det måste nog vara Ruff Ridersgrabbarna haha, nämen Joaquin Phoenix
(Spelar Cash i 'Walk The Line')

32. Vem saknade du?
Dum fråga, dig, like usual

33. De bästa nya människorna du träffade?
Denise & Martina står nog högst upp, sen Jon Berry som jag träffade
i Magaluf, helskön !=)

Inga kommentarer: