söndag, december 23, 2007

I'm a redhead woman!

Ska inte ursäkta mitt oerhört dåliga engagemang vad gäller bloggandet, har bara inte haft lust att sitta framför datorn den senaste tiden. Hur som helst , som ni ser så har jag blivit a redheadwoman! And damn I like it! Den senaste veckan har bjudit mig på gallej, onsdag,fredag samt lördag och trots det så tycks det nalkas för utgång för de flesta även idag. Själv lutar det mer mot en nykter kväll, men inte en chans att jag sitter hemma. Nu är iallafall Soffi påväg hit, vi lyckas säkert fiffla ihop några rosiga planer inför kvällen.

Och här några väl valda rader från en låt som berör (?!) mig.


Well you are the one the one that lies close to me
Whisper's hello I miss you quite terribly
I fell in love, in love with you suddenly
Now there's no place else I could be but here in your arms

I like where you sleep,
When you sleep, next to me.
I like where you sleep... here

Cause our lips, can touch
And our cheeks, can brush
Our lips can touch here


- -
När du är i min fråvaro
önskar jag dig i min närvaro
och när du väl ser åt mitt håll,
vänder jag mig om..
För att undvika att du fastnar på mig igen om igen. :/

Inga kommentarer: