måndag, december 31, 2007

Resumé 2007

Återigen har ett år flytt sin kos och alla står förundrande och grämer sig över hur tiden rinner oss ur händerna. För många har det här varit ett fantastiskt år, men personligen hamnar inte -07 högt upp på min lista.

Först och främst har det varit mycket tråkigheter inom släkten, sjukdomar och bortgångar. För att inte tala om plågan över att fylla år i november när många i umgänget klev in i "vuxenvärlden", redan i början av året.

Aldrig förr har jag varit så omotiverad och nedstämd, som jag miljontalsgånger påmint er genom min blogg. Dessutom flyttade min andra halva ner till södra Sverige, vilket inte alls var uppskattat från min sida.

Resan till Magaluf var obeskrivligt bra, trots dispyter som aldrig tidigare uppstått mellan mig och min fd.vapendragare. Nya människor, nya uteställen och framförallt ett varmare klimat var en riktig 10 poängare. Så det föll ganska naturligt att i november bege sig på reunion i Liverpool.

Nä hoppas nu att jag håller mina nyårslöften, som jag inte ännu tänker avslöja, och att -08 inte bara har tråkigheter att erbjuda.

Nya friska tag, men först... ska vi på bolaget!=)

Inga kommentarer: