onsdag, december 05, 2007

Dreamhack till Facebook

Nu när man till och med fick det svart på vitt att det faktiskt finns någon där ute som uppskattar min bitterhet, så kanske man borde vara lite flitigare på att blogga?

Hade nationellt prov idag, skrev om flykten till "En annan värld". För många är dataspel ett sätt att fly vardagen och alla "måsten". Dataspel som WOW,CS,AQ med flera kan vara döden för ditt sociala liv, men är ändå att rekomenderas eftersom att flykten med alkohol som hjälpmedel kan vara upphöra hela din existens. Det var vad min artikel handlade om i korta drag.

Satt från klockan 10.00-14.50, med en timmes lunch, så nu när jag gjort mitt första skolarbet för det här året hoppas jag på ett bra betyg.

- -
Jon Berry (Se bilden i gårdagens inlägg) övertalade mig att fixa en Facebook, så finner ni även mig där. Dock fattar jag inte mycket av det men, tidsnog lär jag mig väl?

--
Psst!
Kens låt 'Ta det lugnt', mixen med 7 av Sveriges kändaste rappare, (Utan Promoe tråkigt nog), kan inte annat än göra en rapp brud alldeles till sig i trasorna! =)

Inga kommentarer: