torsdag, december 06, 2007

Time to walk the line?

Det är helt sjukt vad jag har börjat vara hemma mycket på sistone och tro det eller ej, men jag finner det till och med ganska givande. Nu har jag städat upp i mitt rum, så nu blir nog mammsen riktigt stolt över mig. Ja, jag vet att det är fruktansvärt att en moder måste tjata på en 18 åring, men hey that's me.





För första gången på väldigt, väldigt länge känns det som om jag verkligen fått någonting gjort under en dag.

08.00 - Skola
10.45 - Körning med bilskolan
12.00 - Luncha med Nussi
13.45 - Möte med lärare
14.30 - Studenmöte

Sen hem för en powernap och Glamour, nu är det dags att koppla hunden och ta en promenad. Ses! Puss /L, på banan igen?

-
Ja, men det där grållet lägger vi bakom oss och tar nya friska tag. Och om ni tycker att den här stan pladdrar mycket, så är det bara en bråkdel av vad som komma skall när Johansson och jag slår våra hjärnhalvor ihop! Vi kommer iallafall inte att vakna upp en dag och inse att vi gått miste om något. Lev och njut! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

goooood blogg :D:D