torsdag, september 21, 2006

Höga varv.

Stressigt som vanligt, slutade klockan 16.10 idag, sista lektionen var idrott UTOMHUS! Slaskig snögegga överallt som vi skulle springa i, huvva ! Efter skolans slut för idag begav jag mig snabbt som sjutton hem, som tur var så var middagen färdig och sen var det bara iväg på dansen. Fick gå några minuter tidigare från träningen för att hinna på bion med Vicky och Cissi, kikade på X-men 3 och den var riktigt bra faktiskt. Brukar inte fatta tycke för sånna där överdrivna overkliga filmerna, men den här föll jag faktiskt för.

Nu håller jag och Elin på att göra ett sista minuten arbete till samhällsen, handlar om jämställdhet och ska vara inne om 16 minuter för att vara exakt. Så nu ska jag dissa det här bloggandet för att istället finslipa lite vårat förhoppningsvis MVG arbete ! =) Puss och godnatt //mojslojs.<3

Inga kommentarer: