fredag, september 01, 2006

bla,bla.

Första skolveckan är nu avklarad, skönt. I början var det mest svammel, men nu de två sista sagarna denna vecka så har vi haft vanliga skoldagar. Trots att vi inte har jobbat speciellt mycket under lektionerna, så känner jag mig rätt färdig faktiskt ;/ Kan iallafall glädja mig åt att det endast är 9 veckor kvar till höstlovet, om nu mina beräkningar stämmer.

Idag har jag bakat en blåbärs cheesecake, den ligger inne i ugnen fortfarande och ser riktigt smarrig ut, kan knappt bärga mig tills jag ska få smaka på den =)
Snart ska jag och Caroline fara och handla lite käk och sånt där behövligt, för vi ska bege oss mot Sammakko på ett tag. Ska käka först slänga ner lite vettigt i väskan och sen beger vi oss mot byn.
Det kommer nog bli en givande kväll, kommer hem redan imorgon, vilken tid vet jag dock inte. Ska jobba på söndag, inventering klockan 06.00, så jag bör komma hem under lördagen =)
Nåja, nu ska jag vara social med min familj, puss //Louise<33

Psst! Tanka hem era retards ^^ ;)
Nelly Furtado - Promiscuous

Inga kommentarer: