söndag, september 17, 2006

Fyllebus =)

Ohhja! Om ni frågar mig så har helgen varit great! Har haft sjukt roligt, trauma, men ingenting, absolut ingenting fick komma mellan mig och mitt glada humör. =)
Malin,Cecilia & Angelica :)
I fredags var jag hos faster och firade hennes födelsedag, socialade med nära och kära för att sedan bege mig mot gallaj. Skulle ju så stort vara skötsam denna helg, somna i soffan med karra påsen eller något i den stilen, men icke det. Och tur fan var väl det?! Ångrar ingenting ;b

Lördagskväll i all ära! Angelica,Mallan,Cissi och jag unnade oss en middag på kina, hur trevligt som helst, det gör vi om snart tjejor. Efter att vi fått i oss en bit mat i magen tog det ingen längre stund innan det var fin form på folket. Ohh damn I like it ! Kan någon tala om för mig, vad som är bättre än toppen goa vänner och fin fina kvällar?=)

Jag har städat upp i rummet, så nu äre fläckfritt och fräscht. Nu kurrar det i magen, så jag ska kila till köket och fråga hur lääääänge det är kvar tills krubbet är klart ;) Puss//lyckans ost.

Inga kommentarer: