onsdag, september 20, 2006

Hög puls.

Efter spring fram och tillbaka genom huset, veland eom klädval och sedan ut genom dörren, förbi barnhemmet och vidare till tågstationen, så lyckades jag hinna med bussen som gick 08.27. Klev in i salen 09.10 för att skriva provet i Naturkunskap, hoppas att det gick vägen, huhu. När jag väl skrivit klart var det bara att ta Elin i handen och rusa till närmsta busshållplats, för att ta bussen som gick 09.59. Bussen var framme i vid tågstationen 10.16, hade frissa tid klockan 10.20. Nu är jag och Elin hemma hos mig, för vi har hål till 13.00, då har vi historia + samhälls, sen slut för idag klockan 15.15. Så ska jag göra båtmackor här hemma, sen ska jag minsann vara med på träningsmatchen som är idag 17.45 i Kullen. Efter det måste jag skriva på Samhällsarbetet som handlar om valets viktigaste fråga, -Jämställdhet.

Som ni ser så har vissa ett mer planerat och stresat liv än andra ^^
Förövrigt så mår jag great och är för stunden överlycklig över att vi inte har någon idrott idag, är inte alls sugen på joggingtest, nej inte en meter.

Igår på träningen så började vi med en riktigt skojig dans, man blir riktigt glad av den. Låten som vi ska dansa till:
Nicole Kidman and Others - Sparkling Diamonds =)

Inga kommentarer: