söndag, oktober 21, 2007

Strålande glad idag ! =)

En revolution är på gång, Lojsan har uppskattat en söndag! Wihoo! Vaknade till liv imorse när solen piskade in i mitt psykopatiskt vita rum och bländade mig. Vanligtvis brukar jag avsky den känslan, men inte idag. Upp och hoppa, ingen baksmälla, för jag var minst sagt lugn och beskedlig under lördags kvällen/natten. Satt hemma hos mig tillsammans med Mallan,Emelie,Ida,Nussi& Ettan, sen hakade även fröknarna Fräki samt Ryytty på våra rosiga planer inför kvällen. For vidare till Ryytty för lite snicksnack, sen upp till Malmberget på 30-års kalas. Lyckades komma hem kring 03.00 tiden och slocknade på stört.



Det finfina vädret lockade ut mig,morsan och hunden på en promenad och efter det tog jag mig en powernap i soffan. 17.00-22.00, arbete, känner mig ganska utmattad men samtidigt nöjd över att ha uträttat någonting "vettigt" under en söndag.

Nu ska jag dra mig mot sängen, eller rättare sagt min madrass som ligger mitt på golvet. Sängen som lyckats gå i kras, är på rep. Hur som helst ska jag iallafall slå på filmen 'Regin over me' och troligtvis somna till den och fortsätta beta av den under morgonen innan det är dags för plugg 10.10. Den här veckan = förändring, ska ge allt för en förbättring vad gäller såväl skola som träning.

- -
Bite me sugar!

Inga kommentarer: