tisdag, oktober 02, 2007

Först kom ingenting, sen kom ingenting.

Ja, först kom ingenting, sen kom ingenting, för en människa som vill ha allting. Det kommer nog perioder för oss alla, då en förnyelse känns minst sagt lockande. Jag är för ung för att packa väskan och bege mig av, men det finns ingen åldersgräns för att ändra på sin livsstil. Jag har länge känt mig instängd i tillvaron och nu vill jag bara slå mig fri. Det handlar inte om något ynkligt kärleksproblem, utan allting omkring har under den senatse tiden kvävt mig. Men det känns som om många knutar är lösta och jag har börjat i en ny fas i mitt liv. Allting handlar om att ta till sig nya erfarenheter, nya människor, nya friska tag helt enkelt. För att leva i ett hjul av rutiner och repriser är inte mig grej. Tiden är knapp och världen är full av nya saker jag ska anamma.

Kent - Ingenting

Inga kommentarer: